Oostvaadesrplassen de vogelkijkhut bij de dijk De Zilverreiger.
Op dit moment is alles groen , maar daar zie je ze heel moeilijk in.
Maar er staat een kale boom en daar gaan ze ook in zitten. Wel geduld hebben want net als je hebt ingezoomd vliegen ze weg.
Of ze zitten met hun achterwerk naar mij toe.
Maar ik heb ze en ook nog de schattige kleintjes.
Hoi Patricia,
BeantwoordenVerwijderenWat een geweldige foto's van de boerenzwaluwen.
De jonkies zijn echt zo schattig om te zien.
Groetjes Irma