vrijdag 30 december 2016


22 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Patricia.
    Ik wens jou ook een heel gelukkig, maar vooral een gezond 2017.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, what a beautiful card! Happy New Year 2017! Greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Many thanks Dear Patricia for your sweet comment,
    Yes, you are one of my most faithful and dear followers, I really appreciate your visits very much :)
    I do wish you a great new year with great observations and photography opportunities but mostly a very good health and much happiness :)
    Enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie collage, Patricia. Je hebt een paar mooie momenten vastgelegd.
    'k Wens je een fijne jaarwisseling en een goed begin van het nieuwe jaar.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Patricia,
    Een hele mooie kart heb je gemaakt en een lieve wens!
    Ik wens jou ook een heel mooi en gezond 2017!
    En ik hoop ook in 2017 weer te genieten van weer hele mooie blogjes van je!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ツ Olá, amiga!

    "Deixe para trás tudo que não deu certo e
    abra caminho para um ano novo cheio de paz, fé saúde e muita harmonia!.."

    Feliz Ano Novo!!!

    ✿゚ه.‿⎠

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Patricia,
    Een mooi overzicht in deze collage.
    Fijne jaarwisseling en ik wens je alle geluk en gezondheid voor 2017!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank voor je nieuwjaarswens Patricia, Ook Jij een Happy New Year.
    Groetjes kees.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige collage Patricia

    wederkerige wensen voor een gezond en vreugdevol 2017

    Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Patricia,
    dit is ook een erge leuke manier om een overzicht te laten zien :-)
    Ik wens jou een een hele gezellige jaarwisseling en alle goeds en moois voor 2017.
    Dat we in dit nieuwe jaar ook weer van vele mooie (natuur) momenten kunnen en mogen genieten.

    Groetjes, Helma

    🎍HAPPY🐔NEW🌅YEAR✨

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie fotocollage, Patricia!
    De beste wensen voor 2017!
    Groetjes Senna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi deze collage foto van 2016, ook voor jou in het nieuwe jaar vele prachtige fotomomenten en alle goeds !
    gr. Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Boa tarde, maravilhosa selecção de bela fotos.
    Bom 2017,
    AG

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke collage, Patricia.
    Ik wens jou ook alle goeds voor 2017 en veel mooie fotomomenten.
    Hartelijke groet, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Patricia, ten eerste de allerbeste wensen voor 2017 met weer veel mooie fotomomenten. Je collage is prachtig.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Uma espectacular selecção de imagens, terminando em bom, por aqui, o ano de 2016!
    E já ansiosa pelas fabulosas fotos, que certamente por aqui, nos irá mostrar em breve, Pat, neste novo ano!
    Um feliz 2017, para si e todos os seus!
    Tudo de bom! Beijos
    Ana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely choice of images, Patricia!
    I wish a great 2017 year too!
    I hope it brings you all that wish for and great health :)
    Keep well and enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Patricia,
    Ik wens u een gezond en gelukkig 2017.
    Dank u voor uw vriendelijke opmerkingen die u
    invoert altijd uw naam op mijn blog.
    Ik kijk uit naar uw beelden die u irst laten zien in 2017
    Liefde Grüße- Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw - ook al zo mooi.
    Ik ben net fotoblogs aan het zoeken en bekijken geslagen!

    Heerlijk zeg, zoveel moois.

    Misschien kan je af en toe eens een foto of blogpost linken binnen Crea-Cross, het creatieve project op mijn blog. Ik zou het geweldig vinden als meer mensen jouw blog gaan bekijken!

    Meer informatie kan je vinden op Kreanimo. Ik hoop echt dat je het eens komt bekijken en misschien mee komt doen.

    Ik ga je ook even in mijn leeslijst op bloglovin zetten, zodat ik je foto's niet mis! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie collage, Patricia. Het is wel een beetje laat, maar ik wens jou toch ook nog alle goeds voor 2017. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel erg leuk, dat je langs geweest bent.
Bedankt!
Groettie van Patricia.